Buenos Aires donderdag 22 nov 2018.

22 november 2018 - Buenos Aires, Argentinië

Donderdagavond. 22.15 u.
Drie dames stappen gezwind door de straten van Buenos Aires, Argentijnse look alike van Parijs. De dames kennen de weg in de uitgaansbuurt. Precies of ze zijn thuis in deze bruisende wijk Palermo. Zie je het voor je?  Ze hebben lekker gegeten ̂in visrestaurant Cipan. Ze zoeken nog een afzakkertje. Of toch maar naar 't hotel.  En daar op de mooie patio nog een laatste glaasje. En dan op tijd bedje in want het reizen begint zijn tol te eisen..'t ja, ze zijn geen 40 meer hè.

Marleen had nog met volle moed een verkenningswandeling gedaan in de namiddag. Terwijl Bibi uitgeteld ging rusten. Marleen heeft dan op haar beurt de avond niet gehaald en kroop om 21.00 u onder de wol en liet het dinergebeuren aan zich voorbijgaan.
Line en Suzy lieten de namiddag ook rustig passeren maar kunnen 's avonds als echte Buenos Aires kenners de weg vinden in deze quadratisch gebouwde stad.

De stad huilde toen we gisterenmiddag toekwamen. Een norse chauffeur,' zware bagage kost extra', bracht ons naar hip hotel Ferrio. 'Hier spreekt men Engels '. Dat is helemaal geen evidentie hebben we ondervonden.
Om maar te vertellen dat we goed, maar heel moe op onze laatste bestemmîng zijn toegekomen. De stad staat ons wel aan. Als straks de zon voor een leuke couch kan zorgen hebben we nog twee toffe dagen voor de boeg. De plannen zijn gemaakt. Maar hoe de dagen echt zullen verlopen....

Deze morgen, hier is het bijna 7 u staat uitslapen als eerste activiteit op t programma.
Ik vertel later hoe het afgelopen is.
Kus
Heidi

1. Ann Mellaerts:
    ? Benieuwd ?
  2. Ritt:
    23 november 2018
    Laat alle indrukken op je afkomen
  3. Heidi von Arx:
    23 november 2018
    Fotootjes vind je onderaande lijst van fotoos.