Laatste dag Ushuaia. Woensdag 21 nov 201i.

22 november 2018 - Ushuaia, Argentinië

Je kan dat meemaken als je een stad binnenkomt. Je houd ervan of je houd er niet van. Zoals ik gisteren liet doorschemeren... Ushuaia is niet mijn ding. Is het omdat het weer niet schitterend was bij onze aankomst?  Werpen de omringende bergen een donkere schaduw over het grote dorp?  Of is het de troosteloze sfeer die er heerst. Ik weet het niet. Nochtans hadden we hier 2 mooie dagen. Gisteren met de wandeling tot de  gletsjer, dan de lange boottocht en vandaag met de prachtige wandeling in het nationaal park. De enige echte ' fin del mundo ' wandeling.  Compleet met bijna traantjes achteraf.

We waren trouwens gewaarschuwd. Ushuaia wordt niet als een echte aanrader gezien.  Maar we hebben toch maar kaartjes naar de kleindochters verstuurd vanuit het laagst gelegen postkantoor der wereld... en eens echt laag gezakt in ons leven....😏🙄

Morgenvroeg reizen we verder. Onze laatste halte is Buenos Aires.  We gaan ons vewonderen en....de tango dansen....echt waar !!

Kus

Heidi

1. Els B:
    Dag dames ,
    Het lijkt me toch romantisch om naar dat laagst gelegen punt te gaan Ushuaia. Maar de schittering kwam niet in Heidi haar ogen, wellicht door de zovele mooie dingen die jullie al gezien hebben . Of is het toch al de heimwee die zich al een beetje laat voelen ?
  2. Annick Claes:
    Hallo lady’s ,
    Ik kijk er elke dag naar uit om jullie verhaal en foto’s te zien ! Zalig om zo ook mee te kunnen genieten ! Maar nu dat ik hoor dat het bijna gedaan is ,ben ik er ook stil van en beetje droevig ! Want hier stopt dan ook ons “thuis “vakantie ! 😜
    Maar ik verwacht nog wel een super leuke afsluit en foto’s van de Afterparty .....tango ....zwaai de beentjes nog maar eens los ! 🤩😚😚
  3. Ann Mellaerts:
    22 november 2018
    He, na al die uitzonderlijke natuurpracht is het misschien bijna normaal dat het overroepen Ushuaia wat in mineur eindigd.
    Maar schone en warme herinneringen zal je zeker en vast wel koesteren.
    Nog genieten van de rest ,meer moet je niet doen.
    En wij, het thuisfront ,kijkt uit naar je afsluiter met bijhorende dansende mooie Belgische deernen.
    X
  4. Ritt:
    22 november 2018
    Alles heeft + en - punten Ushuaia, Buenos Aires... Maar ik duim voor Latino tango... Ben benieuwd ( foto ''s) Veel pleziet kusjes