Maandag 8 nov 2021, apothesose

9 november 2021 - Hazeldonk, Nederland

Dan breekt onze laatste dag aan. We beginnen met een zwemmeke, rustig ontbijten tussen de kloostermuren, laatste wandeling in het warme en gezellige Oaxaco. Effen verloren lopen...

En dan komt Deda, vriendin van onze gids Murielle.   Deda zal ons transformeren in echte Frida's. Mét resultaat. De foto's spreken voor zich..

Transformatie HildeTransformatieFrida/ Heidi2 nieuwe Fridas

Frida/Heidi

De rest van de groep komt terug van Monte Alba en worden ook onder handen genomen. Het resultaat is gewoon verbluffend...

Frida 's met balkon

Frida's op een rij

Dit is het einde van een intensieve reis.

Ondanks Murphy en verontrustende berichten van thuis was het een unieke ervaring.

Mexico is een mooi en gastvrij land, met een heel diverse bevolking.   Mensen werken hard om vooruit te komen.  We ondervonden nooit enige onveiligheid. Tenzij misschien op de hobbelige wegen...Na een bezoek ben je geïntrigeerd door de rijke geschiedenis.  Wij zijn fan.....