Laatste dag zaterdag 24 nov 2018.

24 november 2018 - Buenos Aires, Argentinië

Het is gebeurd! Onze vakantie zit erop.

vanavond om 21.45 u stijgen we op. Kunnen we nog een dagje deze intrigerende stad verder verkennen. We hebben hier al bleinen gelopen. Allé Suzy toch. De bergen kregen ons niet klein. Een stad verkennen in vermoeiender.

We zitten in de hippe wijk Palermo. Hier heb je ogen tekort. Muurschilderingen, hippe kroegen, artisanale winkeltjes, artistieke marktjes.   ...   Het weer is neutraal, dus ok voor lange wandelingen. Natuurlijk zijn er ook de brede lanen met vrij druk verkeer. Onze longen protesteerden, verwend na de frisse lucht in de Torres en Ushuaia.

We wandelden tot de parken, via lanen à la champs elysée. We zagen de Japanse tuin, die een beetje verdrongen wordt door hoge buildings en het drukke verkeer. Daarna  wandelden we verder naar La Recoleta, het plaatselijk kerkhof. Een van de mooiste van de wereld, zegt men. Het graf van Evita Perron hebben en we niet gevonden...helaas.

De dag was tekort en zo voelden onze voeten ook aan. Marleen kon aan deze verkenning niet deelnemen.  Ze moest het bed houden. Van binnen alles overhoop...Rust.. Rust.

Seffens inpakken en naar de plaza major en museum Malba. En dan zit het erop.

En ja, onze tango is niet gelukt. Spijtig!

Daar zullen we voor moeten terugkomen!!

Kus.

Heidi

Ps. We blikken terug op een gevarieerde vakantie : fantastische wandelingen met enorme natuurervaringen, bewondering van fauna en flora met uitleg door onze experts Suzy en Marleen. Luxe en minder luxe hotels en refugio's. Zon, wind, regen en hagel. Lekker eten, soms gastronomisch getint, soms minder. Lekkere wijnen. De Malbec is onze vriend geworden. Vele babbels en warme vriendschap.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Hild:
    24 november 2018
    Met volke teugen genoten van jullie reis. Dikke Merci . Goeie reis en welkom terug in België .😘
  2. Ritt:
    24 november 2018
    Prachtige reis, veel ervaringen maar vooral vriendschap en uitdagingen. Heb genoten van de reisverslagen. Goede vlucht en welkom thuis, groepskus
  3. Els B:
    24 november 2018
    De tango niet gelukt ? Daar zou ik ook voor teruggaan. Maar jullie kunnen wel terugblikken op een fantastische reis met dito reisverhalen en foto’s.
    Het was voor ons, hier op het thuisfront leuk jullie te volgen.
    Have a nice and safe flight . We like to welcome you home soon.
  4. Ann Mellaerts:
    26 november 2018
    Het was de moeite waard, dat lazen we allemaal.
    We genoten mee.
    Jullie hebben dat weer goed gedaan.
  5. Jo:
    26 november 2018
    Welkom thuis .......
  6. Magda DE CRAENE:
    30 november 2018
    Wat een schitterende reis!!! Bedankt dat ik via deze weg heb mogen mee genieten!!!