Nawoordje op dinsdagmorgen .

19 maart 2019 - Westerlo, België

Om 6.30u klaarwakker. Verder slapen en een nachtmerrie riskeren? Nee hoor! Ik bedenk ineens dat ik nog in een tijdverschil van 4u zit en spring uit bed. Een ouderwets 'VanLaere ontbijtje' zal me goed doen.  Ja, Jo heeft de ijskast bijgevuld.  Lees' bijval gekocht '.  De rest ligt er quasi hetzelfde bij. Dat verrimpelde peeke verwijder ik wel even. De krant en een kopje koffie...  Heerlijk!  Ik lees een opgewekt interview met Bart Peeters. Mijn 'zen gehalte' 'stijgt nog meer.

Onze terugvlucht heeft me hoop gegeven. Geen 'nooit meer vliegen ' meer . De ingecalculeerd wachturen werden verschoven. Zo konden we langer in ons mooie hotel blijven keuvelen. De wachttijd in Dubai werd aanvaardbaar. We landden op de afgesproken tijd van 12.45u in Brussel. In de trein naar Leuven vroeg de conducteur me om mijn valies uit de weg te zetten. Ik antwoordde irrationeel : " dat kan er nog bij, ik kom van Nepal." Hij keek even raar op....

Thuis een lekker badje en al die olie van de laatste massage uit mijn haar wassen. Ik kleed me absoluut 'zen' en Jo en ik  gaan uit eten. Onverwacht is Wim en familie erbij.  Zalig! Heerlijk vertellen.

Straks en morgen zie ik de familie en de vriendinnen.... en de kleindochters. Een hoop energie door te geven!

Het was een unieke ervaring. Dankzij Helga en de toffe Madammen. We hebben afgesproken om volgend jaar Frieda Kahlo te bezoeken.

Dank om een beetje mee te reizen en de hartverwarmende commentaren.

Heidi

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Katelijn Vandewiele:
    19 maart 2019
    nu lekker nagenieten van de overrompelende 'zen' ervaringen !
    gr Katelijn xx
  2. Annie:
    19 maart 2019
    Ik dacht geen Heidi verhaaltjes meer maar is dit een meevaller!Nu kan ik mij ik mijn dag weer vrolijk starten.....Zo genieten we na van een super mooi reisverhaal!!!!
    Thanks xxx
  3. Louise De Wolf:
    Wauw,wat een ervaring.
    Bedankt voor je reisverhaal ,hopelijk beleef ik dat ook eens.
  4. Pascale:
    19 maart 2019
    Dag Heidi, blij dat je me alsnog hebt kunnen toevoegen en ik zo je blog nog heb kunnen lezen. Ik heb er erg van genoten. Je hebt me even laten terugkeren naar dit overweldigend en pakkend land. Wij hebben Nepal in oktober 2009 bezocht en het heeft toen ook een enorme inpact op me gemaakt. De landschappen, de mensen, de spiritualiteit. Sindsdien altijd een beetje heimwee aan overgehouden. Dus bedankt Heidi voor het herbeleven X
  5. Suzie:
    19 maart 2019
    Ontspannen verhaal...ik wil ook terug vliegen!👍😃