Dag 2. Zaterdag 30 okt. Vliegdag.

31 oktober 2021

Na een vlucht van 11u zijn we in Mexico aangekomen. Het was toch nog effe spannend of het wel zou lukken. Stel je voor!!

Muriel onze gids verwelkomt ons , het is ondertussen 2u 45u. We draaien onze klok 7 u terug en we denken dat het 20 u is. Dus neen, we zijn niet moe!

Muriel, Frida ontvangt ons op de luchthaven

Een 30 min ritje naar ons hotel Casa Lomah, meer soort B&B,  geeft de 1ste kennismaking met Mexico City.  Opslagplaatsen  en industrie gaan over in kleurrijke en drukke plaatsen, veel auto's en veel mensen,  een stad van 2,5 inwoners. Druk druk. Lawaai, lawaai.

Pleintje

Aan een groot plein, ligt onze kamer op de bovenste verdieping van een gebouw vol kleine winkeltjes en kantoortje. Beneden een tof restaurantje voor de 1ste Mexicaanse taco en de  1ste corona en onze 1ste pizza.

Muriel alias FridaLate diner

Slaapwel rond 11 .15 u. Dank aan het winteruur voor een uurtje meer slaap.

Ps: een compensatie van 600 euro kunnen we opvragen... en een heel klein tubeke tandpasta hebben we gekregen!!